Translate

torstai 29. syyskuuta 2011

Uuden kauden aloittelua ja pohdiskelua...

 Olen tosiaan uusi bloggaaja ,joten saa nähdä miten tämä alkaa tästä toimimaan.
 Mutta asiaan...

Monet ovat jo aloitelleet ensi kauden pohdiskelujaan ja tämän viestin kirjoitettuani olen yksi heistä.
Paljon olen mietiskellyt lajikkeita, lannoituksia ja kasvutiloja.
Tällaisiin tuloksiin olen päätynyt.
Lannoite: Puutarhan Kesä
Kasvutila: Kasvihuone,ulkona (villinä ja vapaana) ja sisällä.
Lajikelista: Lajikelista on aika avoin vielä, kasvattelen niitä mitä minulta siemeniä löytyy.


Olen tosiaan nytten viime kauden aikana yrittänyt oppia hieman ja kokeilla eri juttuja, jotta tämä kausi menisi paremmin ja satoa tulisi paljon. Tulevan kauden idätys hetkeksi olen valinnut C.Pubescens:ien ja Villien osalta Joulukuun ja muiden Tammi-Helmikuun. Taimia/pieniä puita minulla nytten kasvaa liki 20kpl ja laskelmien mukaan olisi ensi kaudeksi tarkoitus kasvattaa 50 puskaa/puuta. Jos kuitenkin olosuhteet sallivat voi kappale määrä nousta jopa 100 ,mutta sen saa nähdä tulevan talvi sesongin aikana  Wink.

Tänään otin viimeksi sisälle yhden pienen Turbo Puben taimen.

Lajikelista 2012:
C.Annuum

Cayenne
Hungarian Hot Wax
Ramiro
Homera
Cascabel
Hungarian Hot Cherry
Ornamental Pepper
Japones

Baccatum

Lemon Drop
Champion
Inca Red Drop
Stripe
Aji Cristal
PI 446900
PI 260560
Aji Brown

Chinense

Pink Habanero
Naga Morich
Caterpillar(Aribi Gusano)
Biquinho
Fatalii
Caribbean Red Habanero
Peruvian White Habanero
Orange Habanero

Pubescens

Turbo Pube
Rocoto Keltainen
Rocoto Orange
Ultra Pube

Villit/Hybridit

C. Lanceolatum
C.Flexuosum
Dutch-Habanero F4
PI260560 x Cayenne?  (Jos siis ristetys on onnistunut)

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää sekä lista että blogi.

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia kehuista, blogi on vielä aika "simppeli" ,mutta yritän tehdä siitä vähän hienomman...
    -Lilen

    VastaaPoista